groen - Reisverslag uit Mangshi, China van china - WaarBenJij.nu groen - Reisverslag uit Mangshi, China van china - WaarBenJij.nu

groen

Blijf op de hoogte en volg china

04 November 2013 | China, Mangshi

Vandaag zou de eerste lesdag zijn, maar suzy was niet lekker dus die lag in bed..ik heb dus alle tijd gehad om het klaslokaal te verkennen, ze hebben echt mega veel materiaal! heb alle methodes doorgebladerd en mijn kennis over de stedelingen en topografie een beetje bijgespijkerd....

Smiddags ben ik op de fiets de omgeving gaan verkennen, dan kom je toch een stuk verder dan lopen :) als je de stad uit fietst kom je door wat rijstvelden, zie je boeren aan het werk en zie je de bergen rondom. Er rijden veel vrachtwagens en niet alle stukken weg zijn verhard dus het was ook een hoop stof happen. Op straat wordt je als blanke behoorlijk aangekeken en nagekeken, maar eerder op een verbaasde manier dan op een vervelende manier. Ze blijven ook best op een afstand.

Voor de mannen heb ik nog 2 mode trends ontdekt, wie weet kunnen jullie in nederland kijken of het daar ook aanslaat ;) de eerste zijn....lange nagels...en dan niet dat je denkt ok die heeft zn nagels een weekje niet geknipt...neeee echt lange nagels waar menig vrouw jaloers op zou worden, mooi rondgevijld en wel! vind je dat to much, dan kan alleen een lange pink nagel ook....Ten tweede: je shirt omhoog doen of een beetje oprollen tot ongeveer 20 cm boven je navel en dan met ontblote buik rondlopen, dit kan zowel bij een strakke buik als bij de categorie bier buik...

  • 04 November 2013 - 12:44

    Elske:

    Ik neem aan dat de foto's van deze trends nog volgen....

  • 05 November 2013 - 10:18

    Eline Troost:

    Iieeuuwww! Laat die trends maar daar! Al wacht ik ook met smart op foto's :-)
    Ben benieuwd naar hoe het lesgeven je zal bevallen! Geniet! X

  • 06 November 2013 - 12:20

    Edwin:

    Wat een bijzonder gave trends, ik voel me meteen aangetrokken. Ik wil wel foto`s zien, lijkt me geweldig. Die pink nagel ga ik maar eens aan beginnen, eens kijken hoe groot die is als je terugbent;-)

  • 03 December 2013 - 14:54

    Eline De Graaf:

    Haha, ik sluit me aan bij Elske, foto's van de trends!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

china

Actief sinds 21 Okt. 2013
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 18694

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2013 - 05 Juni 2013

China

Landen bezocht: