eerste week als juf - Reisverslag uit Mangshi, China van china - WaarBenJij.nu eerste week als juf - Reisverslag uit Mangshi, China van china - WaarBenJij.nu

eerste week als juf

Blijf op de hoogte en volg china

09 November 2013 | China, Mangshi

Dinsdag ben ik begonnen met les geven aan Suzy, zij volgt groep 7. We hebben hard gewerkt. Ik heb sportlessen geintroduceerd waar ook Amy aan mee doet. We zijn 2 keer op een ochtend naar het park gegaan om daat te badmintonnen en hardlopen. Ze vonden het erg leuk om te doen.
Verder heb ik de stad wat meer verkend door met Suzy op een avond naar het grote plein te gaan. Hier is van alles te doen, er zijn meerdere dans groepen, kinderen krijgen skate les, er is van alles te koop, een soort mini kermis...heel gezellig.
Fietsen is hier ook heerlijk ik ben naar een boedistische tempel boven op de berg gefietst ( en een stuk gelopen zo steil was het) ook ben ik naar het meer gefietst en een stuk erlangs. Het is zoooo mooi daar! en lekker rustig!

volgende week heb ik 2 leerlingen, Jessy start met groep 3!

  • 11 November 2013 - 16:17

    Selma:

    Klinkt alsof je al lekker op je gemak bent daar! Goed zo :-). Ben benieuwdnaar je stories!!

  • 15 November 2013 - 20:28

    Eline:

    Klinkt goed en erg relaxed! Heerlijk buiten leven, ik ben jaloers! Dikke kus!

  • 03 December 2013 - 14:55

    Eline:

    Gave foto's!!!! <3 Die tempel ziet er echt mooi uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

china

Actief sinds 21 Okt. 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 18710

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2013 - 05 Juni 2013

China

Landen bezocht: