Laatste lootjes - Reisverslag uit Mangshi, China van china - WaarBenJij.nu Laatste lootjes - Reisverslag uit Mangshi, China van china - WaarBenJij.nu

Laatste lootjes

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg china

16 Juni 2014 | China, Mangshi

Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets om mn blog heb gezet, er gebeurd ook erg weinig, het is zelfs een beetje saai. Na al het reizen en de belevenissen van de laatste tijd is het nu erg rustig. Het lesgeven gaat goed Suzy is bijna klaar met groep 7, en Jessy leest steeds beter.Zaterdag was ze jarig en werd ze 6. Als je voor die tijd vroeg wat wil je hebben voor je verjaardag was het antwoord: een potje kauwgom, een trampoline en een zeemeerminnen staart....later had ze een nep make up doosje ergens gezien en kwam dat erbij op de lijst, juf wilt u dat alstublieft voor me kopen?een nep make up doos, het heeft zo'n kwastje en kleurtjes maar het geeft niet af, het is gewoon nep...dus ik op zoek...gelukkig had ik het snel gevonden. Zaterdag was het kinderfeestje, ze had idd een trampoline gekregen, in het snoepzakje zat kauwgom en mijn nep make up doos was goed gekozen dus jessy was helemaal blij...
Verder is het overdag erg warm dus smiddags blijf ik het liefst binnen. Het regent en onweert ook vaak dus buiten activiteiten staan op een laag pitje...ik geniet nog steeds van mn ' eigen' plekje ...zelf kunnen koken, de was kunnen doen, van die kleine simple din gen...
Nog ruim 2 weken en mijn China avontuur zit erop.....ben al stiekem aan het aftellen en dingen die ik niet meer nodig heb aan het inpakken...heb zin om weer naar huis te gaan :)

  • 17 Juni 2014 - 09:21

    Simone Van Zwienen:

    Kom maar gauw naar huis dan! Tot snel!

  • 17 Juni 2014 - 15:34

    Oma:

    Hilda hartelijk welkom in Krimpen hoor Ben nu wel blij een klein briefje te krijgen elke dag kijken en niets was niet leuk ,maar ik begrijp dat er nu weinig te beleven is. Ja je bent nu al een hele poos weg en dan gaat Nederland en hier wel weer trekken Nu Hilda je bent weer hartelijk welkom hoor Ook ik verlang naar mijn oudste kleindochter Ja en in Krimpen is er natuurlijk niet veel veranderd ja toch veel huizen zijn aan de buitenkant gerenoveerd met een soort houtprint en binnenin konden de mensen kiezen voor Verwarmijn opbouw boven op het huis en nog meer moderne v
    oorzieningen
    Ik vind het vreemd maar vele mensen vinden het mooi? Kom je ook kijken?
    Nu jij hebt het warm hier is het niet onaardig maar ho,ho, is het niet maar we krijgen echt warmte als jij er weer bent afgesproken. Nu Hilda ik ga voor mijn eten zorgen en alvast klaar maken dus ik ga zeggen
    komt er nog een keer een berichtje dan antwoord ik je zeker
    Fijne tijd en de hartelijkste groetjes OMA

  • 17 Juni 2014 - 17:33

    Eline:

    Voor je het weet staat het aftellen op 0!
    Fijne tijd nog en dan welkom in Nederland.
    Lieve groet, Eline

  • 26 Juni 2014 - 20:16

    Oma:

    Hallo Hilda, Als ik het goed heb kom je morgen over EEN week weer thuis Wat een heerlijke gedachte
    en ik hoop dat jezelf ook happy bent met het gedachte heerlijk een kopje koffie waar je naar verlangt
    O, wat zal alles anders voor je zijn en natuurlijk ben ik ook benieuwd naar al je verhalen
    Hilda ik wacht op je lieve groetjes Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

china

Actief sinds 21 Okt. 2013
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 18682

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2013 - 05 Juni 2013

China

Landen bezocht: