verhuisd again - Reisverslag uit Mangshi, China van china - WaarBenJij.nu verhuisd again - Reisverslag uit Mangshi, China van china - WaarBenJij.nu

verhuisd again

Door: hilda

Blijf op de hoogte en volg china

18 April 2014 | China, Mangshi

Deze week ben ik onverwacht weer verhuisd. Nee nog niet naar het guest house ( wat wel heel mooi wordt) maar naar een ander hotel, iets verder weg. Ik werd gek van de herrie, van vrachtwagens en motor geluiden van ijzer dat gezaagd werd tot 23.00 uur in de avond...nu zit ik in een rustigerstraatje waar ik vogeltjes hoor fluiten :) de kamer is wel een heel stuk kleiner, maar de badkamer is luxer... in het straatje zit ook een school dus sochtends loop ik naar mn werk terwijl de kinderen naar school worden gebracht....naast het hotel staat sochtends een kraampje waar vlees wordt verkocht, dag 1 dacht ik leuk een soort markt kraampje, ow met vlees, ...wat is dat voor groot stuk...het lijkt wel een poot...maar van welk dier...owwww een varken, want zn hoofd lag ook op de plank....dag 2, weer vlees en aan een spijkertje hing ook een zak bloed...dag 3 heb ik maar niet meer gekeken want zo sochtends vroeg wordt ik er echt misselijk van!.....

Verder was het in de klas met maar 2 kinderen erg rustig, zelfs een beetje saai.....

Woensdag middag zouden we gaan zwemmen, maar toen ik weg ging om mn zwemspullen te halen lette ik niet goed op en ging de ijzeren poort over mn voet heen, mn halve nagel van de teen naast mn grote teen stond recht omhoog en is er nu af....heeeeel pijnlijk en zwemmen ging niet door....in plaats daarvan hebben we koekjes gebakken.

Vanavond komt amy weer terug uit Kunming en komt er een stel uit
Nederland mee..ze blijven een week dus als het goed is gaan we het weekend en deze week wat uitstapjes maken en leuke dingen doen.
Als het goed is heb ik vanmiddag mn camera terug en zal ik proberen wat fotos op de blog te zetten.

Fijn paasweekend allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

china

Actief sinds 21 Okt. 2013
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 18679

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2013 - 05 Juni 2013

China

Landen bezocht: