kerst en Oud&nieuw - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van china - WaarBenJij.nu kerst en Oud&nieuw - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van china - WaarBenJij.nu

kerst en Oud&nieuw

Blijf op de hoogte en volg china

06 Januari 2014 | Hong Kong, Hongkong

Hoe heeft iedereen de Kerst doorgebracht?? Ik was dus in HongKong er was een Christmas outreach bezig dus veel mensen waren op de basis en in de stad bezig. WE hebben de kerst gevierd met een brunch op eerste kerstag, met heerlijke croisantjes, pancakes, fruit salade, brood, cake en wel 5 verschillende soorten koffie :) we hielden een kleine kerstdienst en savonds was ik bij mensen thuis uitgenodigd waar we gezellig old school spelletjes hebben gedaan, tweede kerstdag een iets minder uitgebreidde brunch en savonds een kerst diner met amerikaanse turkey met stuffing, groente gebakken, kip, zwitserse toblerone chocolade mousse, taart, pie,fruit cake jammie jammie erg lekker. Sommige mensen deden nog een dans, rap liedje, toneelstukje we hebben erg gelachen! maar ondanks de kerstversiering had ik niet een heel erg kerst gevoel...

Ook allemaal een heel gelukkig nieuwjaar!!! hoe waren de ollie bollen??en het vuurwerk??Ik heb oud & nieuw bij allemaal leuke mensen doorgebracht, film gekeken spelletjes gedaan en toen aftellen, zonder klok of tv programma's is toch wel een beetje kaal en dan om 12 uur geen vuurwerk!! maar chinees nieuwjaar komt er nog aan en dat gaat knallen, letterlijk!!

  • 11 Januari 2014 - 10:23

    Oma:

    Nu Hilda natuurlijk een heel gelukkig 2014 ,maar als ik lees wat jij allemaal eet met die feestdagen denk ik oei oei dat is wel veel en bijzonder maar geniet er maar van hoor Ook nu je weer gewoon les geeft is het vast ook weer gezellig nu om het hoekje kijken zou ik dolgraag willen maar helaas,
    wij zien nu veel over Honkong op de T.V. vanwege een spel dus dat bekijk om te zien of ik je zie lopen
    (grap je) MAAr wel een grote stad met veel hoge gebouwen Dat jij er toch steeds de weg vindt is erg goed van je Nu iedere Zaterdag ben ik weer benieuwd naar je brief. Hier gebeurd niet veel
    Weer zeer redelijk en straks Thomas bellen die is jarig zo zie je alles hobbelt door.
    Nu Hilda weer een fijne week en de hartelijkste groeten van Oma

  • 14 Januari 2014 - 16:26

    Eline:

    Hoi Hoi Hilda, weer even bijgelezen en de fotos bekeken, geweldig toch? De tree-house: in Indonesie ook
    zo,n enorme boom + hangende luchtwortels, dan voel je je heel klein als je tussen de wortels staat.
    Het wil hier niet winteren, de bollen schieten de grond uit.
    Werkse maar weer en geniet vooral :-). Lieve groet, Eline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

china

Actief sinds 21 Okt. 2013
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 18681

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2013 - 05 Juni 2013

China

Landen bezocht: